• Thanks for playing! The closing ceremony for TBT World Championship 2024 has been posted. Congratulations to the winning team, Squirtle Squad! Update: The Master Ball raffle winners have now been announced and rewards have been distributed. Time to spend your Arcade Tokens!

Giveaway Harmonia's Monthly Giveaway! {Month 2 - OPEN!}

Hello, I was wondering if you received my bells for the entry. I haven't seen my name on the spreadsheet

I've received them! I haven't updated the spreadsheet yet, I only do that every other week or so since I don't have that much time to do it :blush: I'll be updating it really soon!
 
o gadver haha dat klinkt echt verschrikkelijk :( ik heb alleen een paar jaar achter de kassa gezeten, en wat vrijwilligers werk in diergaarde blijdorp wat wel erg leuk was :blush: en nee ik moet op het huis en de kat passen terwijl mijn ouders op vakantie gaan haha :D jij?
Zou me ook wel leuk vrijwilligerswerk lijken. En wow ja, katten zijn gevaarlijk, moet je in de gaten houden! *-* Ben zelf paar weekjes naar Noord-Spanje, lekker kreeft worden. Ondertussen kun je wel kattenfeestje houden bij je ouders he, stuur me maar uitnodiging en dan kom ik :cool:
 
Last edited:
Back
Top