• Thanks for playing! The closing ceremony for TBT World Championship 2024 has been posted. Congratulations to the winning team, Squirtle Squad! Update: The Master Ball raffle winners have now been announced and rewards have been distributed. Time to spend your Arcade Tokens!

Giveaway Harmonia's Monthly Giveaway! {Month 2 - OPEN!}

Oh, mijn fout haha. Ik heb je even gestalkt voor de zekerheid en zag dat je 20 bent, studeer je of ben je al het 'volwassen' leven in gegaan?:cool:

geen van beide op het moment :c moest van school af door persoonlijke redenen, gelijk ook ontslagen van m'n werk en ben nog steeds op zoek naar een nieuwe baan haha
 
geen van beide op het moment :c moest van school af door persoonlijke redenen, gelijk ook ontslagen van m'n werk en ben nog steeds op zoek naar een nieuwe baan haha

Ahw, das echt rot! Ik hoop dat je snel wat vind. Misschien moet je gaan werken als masseur, echt super leuk werk *krum*. Heb het tijdje moeten doen als illegaal personeel voor mijn buurman zijn aan huis bedrijf om wat bij te verdienen. Echt verschrikkelijk haha. Ga je nog op vakantie?
 
Last edited:
Ahw, das echt rot! Ik hoop dat je snel wat vind. Misschien moet je gaan werken als masseur, echt super leuk werk *krum*. Heb het tijdje moeten doen als illegaal personeel voor mijn buurman zijn aan huis bedrijf om wat bij te verdienen. Echt verschrikkelijk haha. Ga je nog op vakantie?

o gadver haha dat klinkt echt verschrikkelijk :( ik heb alleen een paar jaar achter de kassa gezeten, en wat vrijwilligers werk in diergaarde blijdorp wat wel erg leuk was :blush: en nee ik moet op het huis en de kat passen terwijl mijn ouders op vakantie gaan haha :D jij?
 
Back
Top