Basement sale!

JobySheepie

Senior Member
Bells
1,425
Lucky Coins
0
Gems
0
Well, as the topic title says, I need help! I'm a shopaholic in AC, and now I'm going to sell lots and lots of stuff in my basement that needs to get out. Here are the pictures of my basement; I'm still working on a list of the items xD

RUU_0064.jpg

RUU_0065.jpg

<big><big>
♥ item list ♥</big></big>
<small>green table
green lamp
koopa shell - Ren

15k for that egg shell thing, die groene/geelige met een wit randje :)
20k for the barrel, alleen als het die van pascal is :P
en ik wil de hangmat, 10k :D

sorry for not using english others people, Dutch is way easier and the important stuff is in english so don't feel left out :dance:

laneybaney921 said:
is that spanish
read my sig, just the first line that should do the trick

and for pete's sake, go learn some other languages rather than just English, it makes your world way bigger

Ik kan nu helaas nog niet =( Broertje heeft de Wii overgenomen =) En oja! Ik zag in je sig dat je een Dutch shirt zoekt! Die kan ik voor je nabestellen als je het wil ^_^ En als mede-nederlander is het een cadeau, dus gratis XD

Laney, I'm going to list the items first and see which ones are the accesoires ^_^ I'll get back to you, okay?

JobySheepie said:
Ik kan nu helaas nog niet =( Broertje heeft de Wii overgenomen =) En oja! Ik zag in je sig dat je een Dutch shirt zoekt! Die kan ik voor je nabestellen als je het wil ^_^ En als mede-nederlander is het een cadeau, dus gratis XD

Laney, I'm going to list the items first and see which ones are the accesoires ^_^ I'll get back to you, okay?
lol, balen dat je de wii moet delen, mijne stond eerst beneden maar vond de rest niet zo leuk, telkens de tv in gebruik :whistle: En alvast heel erg bedankt voor de dutch shirt, zoek 'm al best lang :dance:

Rene said:
JobySheepie said:

lol, balen dat je de wii moet delen, mijne stond eerst beneden maar vond de rest niet zo leuk, telkens de tv in gebruik :whistle: En alvast heel erg bedankt voor de dutch shirt, zoek 'm al best lang :dance:
Ja, vind ik eigenlijk ook >w< Maar ja, dan heb ik wel een tijdje de computer (waar hij meestal op zit =/) En geen probleem! =D Ik bestel em zodra ik op de wii zit ^_^

And Laney, I added an item list that most likely lists it all ^_^ In which accessories are you interested?

is die regal bookshelf echt 'n bookshelf of is het 'n bookcase? vroeg ik me zo af, dacht dat ik regal compleet had maar heb geen bookshelf :O

Ah, het zal dan wel de bookcase zijn ^__^ Ik heb alles ongeveer uit mn hoofd gedaan, dus ik weet het niet allemaal precies meer xD

Back