Horus
12 years without a fair award award
Turn into a jet like a bossAlecks said:*censored.3.0* a fish like a bossHorus said:Meet a fish like a bossAlecks said:approve memos like a bossHorus said:I wake up at 2:30 PM like a boss
Turn into a jet like a bossAlecks said:*censored.3.0* a fish like a bossHorus said:Meet a fish like a bossAlecks said:approve memos like a bossHorus said:I wake up at 2:30 PM like a boss
talk to corporates like a bossHorus said:Turn into a jet like a bossAlecks said:*censored.3.0* a fish like a bossHorus said:Meet a fish like a bossAlecks said:approve memos like a bossHorus said:I wake up at 2:30 PM like a boss
I ruined it.Alecks said:talk to corporates like a bossHorus said:Turn into a jet like a bossAlecks said:*censored.3.0* a fish like a bossHorus said:Meet a fish like a bossAlecks said:Quoting limited to 5 levels deep
Only if Horus or Aleckz joinz. :VKnightlordco said:Hub brawl?
Bomb the Russians like a bossAlecks said:talk to corporates like a bossHorus said:Turn into a jet like a bossAlecks said:*censored.3.0* a fish like a bossHorus said:Meet a fish like a bossAlecks said:Quoting limited to 5 levels deep
*censored.2.0* on deborah's desk like a bossHorus said:Bomb the Russians like a bossAlecks said:talk to corporates like a bossHorus said:Turn into a jet like a bossAlecks said:*censored.3.0* a fish like a bossHorus said:Quoting limited to 5 levels deep
...eeeeehhhh.Alecks said:*censored.2.0* on deborah's desk like a bossHorus said:Bomb the Russians like a bossAlecks said:talk to corporates like a bossHorus said:Turn into a jet like a bossAlecks said:Quoting limited to 5 levels deep
i'll join if you re-add me Hub
yes but you deleted me i thinkThe Fallen said:...eeeeehhhh.Alecks said:*censored.2.0* on deborah's desk like a bossHorus said:Bomb the Russians like a bossAlecks said:talk to corporates like a bossHorus said:Quoting limited to 5 levels deep
1375-7066-6458
You have me added?
...watAlecks said:yes but you deleted me i thinkThe Fallen said:...eeeeehhhh.Alecks said:*censored.2.0* on deborah's desk like a bossHorus said:Bomb the Russians like a bossAlecks said:Quoting limited to 5 levels deep
1375-7066-6458
You have me added?
you were asking me what jizz was and what my phone number was last time <_<
I think too much *censored.2.0*tyness will make it asplode, but let's give it a go.Horus said:So a FFA of 4 people? Can Aleck's wifi handle it?![]()
i find it ironic you speaking of *censored.2.0*tynessThe Fallen said:I think too much *censored.2.0*tyness will make it asplode, but let's give it a go.Horus said:So a FFA of 4 people? Can Aleck's wifi handle it?![]()
Brawl? Join mah room. D:AverageSean said:Ehh... maybe.