looking to add people (prefered from other regions but I have enough space)

Ik heb je toegevoegd Robin sorry ben momenteel paden aan het designen met acnl :)

- - - Post Merge - - -

Ik add je even

Ik heb jou ook toegevoegd ;) (Hoe krijg je dat teken onder je naam? dat \(^.^)*? )

- - - Post Merge - - -

Toegevoegd Nebuladark (en gates zijn open nu!)
Zal de anderen ook toevoegen

Ik kan jou niet joinen met mijn internet...sorry het kan veranderen in de toekomst maar mijn internet is heel slecht momenteel :(

hey voeg me toe dan voeg ik jouw ook toe mijn fc is 1865-2314-0799 en heb jouw al toegevoegd

- - - Post Merge - - -

Ik add je even

add mij ook effe mijn fc is 1865-2314-0799 en heb jouw al geregistreerd

- - - Post Merge - - -

Toegevoegd Nebuladark (en gates zijn open nu!)
Zal de anderen ook toevoegen

add mij ook effe mijn fc is 1865-2314-0799 en heb jouw al geregistreerd

Gezellig ja, ik heb iedereen toegevoegd!

mijn fc is 4854-7177-2965

Last edited:
Gezellig ja, ik heb iedereen toegevoegd!

mijn fc is 4854-7177-2965

Ik jou ook maar ze hebben bij mij de poorten dichtgegooid....komt wel weer open alleen ik kan jou nu ff niet joinen voor een tijdje....maar binnenkort gooien ze hem wel weer open ;)

@Robin mischien later ik ben de hele dag bezig met designing patterns en ben nu eindelijk beetje klaar morgen kan ik weer mijn DA aanpassen dan kun je zien wat ik zelf heb gemaakt ;) (Behalve de sneeuw dat was een QR)

I added you Datboy, I now have a perfect town so I won't open my gates for 16 days but I will update my DA so you can see my town.

At the moment my wifi is so cr*p I probablly cannot play online....sorry guys but I promise when my wifi i fully functional I be happy to play with you all! until then you can see my town in my DA.

Back