Appeltaart

Ja, gelukkig nog wel he? Ik moet echt actief hier worden. En weer veel AC spelen :( Ik heb je gemist trouwens

Ik ben je lang verloren broer hoor? Nouja zeg, dat vergeet je toch niet! Ik vraag me echt af hoe ze onze taal vinden. Misschien denken ze wel dat we gewoon een paar random letters typen? xD Naja :P Ik ga morgen ofzo op AC. Misschien heb ik wel heel veel cadeau's enzo :')

Oh, ik heb er ook al een aantal maanden niet meer gekeken.

Als we nou gewoon maar wat typen, zouden ze dan verschil merken?
Gobl mut fopp kreh lirren jeg posde ulpartas. XD

Ja, dat merken ze wel, bijna alleen maar medeklinkers man. XD
Ik bedoel, rump tarra uy pog vaan kuulte gaa.

Ik ga trouwens naar friesland op vakantie. Lijkt me echt saai.
Kalso papeen kioms lootak kiensem em foer haso

Speciale reden waarom je naar Friesland gaat?
Wij gaan bijna elke vakantie een dagje naar Groningen omdat m'n opa en oma daar wonen.
Over twee weken gaan we zeg maar echt op vakantie, naar Londen voor een week.

Om te zorgen dat mensen dit niet kunnen lezen door 't in een vertaalmachine te gooien, kunnenweookgewoonallesaanelkaarschrijvendandoenzeerwelevenover.

Ikdenkdatzeerwelheellangmeebeziggaanzijnalszeditwillengaanvertalen. Mwa,wegaanelkjaarnaarhetbuitenland. Ouderszijngescheidenenmnmoederdenktdatikenmnbroertjeelkaargaanafslachtenalswenaarhetbuitenlandgaan. Mnmoederweetgeeneenshoeveelikenmnbroertjevanelkaarhouden. Ookalhebbenweheelsomsruziemaardatkomttochaltijdgoed. Ikzouechtgraagnaarlondenofeenandereplaatswillengaanalshetmaarnietnederlandis. Ikgatrouwens4weken,halloikdenkechtdatikdatnooitgavolhouden. Jedeedtochtrouwensertochnietlangoveromdittelezenhe? XDDD

Nehvielwelmee. :P
Welbalendatjevierwekengaat. Maarermoettochwelwatboeiendszijn?

Evenietsanders,hebjenogmeergamesmetwifi?

IkspeelzelfheelvaakGuitarHero. Alsindsvorigjaar,bennuechtpro. XD
Vooraldrumvindiklauw.

Mnbrawldoethetnietmeer. Ikhebzegmaareennietlegalewiiendaaropliependatschijfjeopeengegevenmomentvast. Daswelklote.
WekunnenweleenkeeronlinegaanopAnimalCrossingofMarioKartalsjedatwilt.

Roel said:
Ben weer terug van vakantie. Vandaag weer naar school D:
I suggest you run, or you'll get a buncha "ZOMG Y U BMP TIS TOPC!?!?" posts. :x

If you don't get any, well then lucky yew o:

Back