Sep 6, 2020 #21 canary:) 🌜💫🌛 Joined Oct 22, 2019 Posts 4,426 Bells 176 Feedback 100% (478) + Serabee said: I can do 2 TBT! I don't like to spend NMTs unless I have to, lol. Would my island or yours work better? Click to expand... I can come to your island. Could you send me dodo code if you are available to trade rn. Thank you.
Serabee said: I can do 2 TBT! I don't like to spend NMTs unless I have to, lol. Would my island or yours work better? Click to expand... I can come to your island. Could you send me dodo code if you are available to trade rn. Thank you.
Sep 6, 2020 #22 Serabee Autistic Time-Traveler Joined Jun 12, 2020 Posts 2,666 Bells 1,373 Island Woodland Feedback 100% (118) + canary:) said: I can come to your island. Could you send me dodo code if you are available to trade rn. Thank you. Click to expand... Sounds good, and I can trade now! I'll send you a code in a moment~
canary:) said: I can come to your island. Could you send me dodo code if you are available to trade rn. Thank you. Click to expand... Sounds good, and I can trade now! I'll send you a code in a moment~