• The New Horizons 3.0 update is here and we're hosting an eShop gift card giveaway! Each participant will also earn up to 60 forum bells. To participate, visit the event thread in the New Horizons board here. Good luck!

Friend Codes

Carlsbad60

Junior Member
Bells
1,430
Countdown Coins
0
Lucky Tickets
0
Ok. So, post with a random message, because I will see your stuff below your avatar and message me if you added me. I will do the same if I added you. If your stuff below the avatar isn't there, state it in your post. We can arrange dates for meeting in my town or yours. I only have a few rules for my town.....

1) You can pick fruits, I don't care.
2) NO RUNNING!!! I like my flowers :) :)
3) No Wii Speak. I don't like when people have it when I don't. :'(
4) NO SWEARING!!! It is very innapropriate and I hate it!!!
:@
5) You can have whatever you want at Nookington's, just ask me first
6) HAVE A TON OF FUN!!!! :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance: :gyroiddance:

See ya soon!!!!

I do many business deals, so if you want to trade for items, just ask me which ones you want and I'll try to supply! Thanks!

Back