• The results of the egg decorating contest have been announced! Everyone's designs were amazing! Congratulations to our winners!

Dutch ACNL Friends?

merve-chan

Senior Member
Bells
742
Eggs
0
Winter Mittens
I really want to have a friend which I can play with, I usually play alone and it is getting boring. (None of my nintendo using friends have acnl)
So if you are dutch (Im turkish, but I live in the Netherlands), preferably a girl around my age (16), HIT ME UP!

Er zijn er een heleboel die hier rond hangen dus je zult vast iemand vinden. Helaas ben ik geen meid ;)

Oh trouwens, beter plaats je dit even in de Train Station-sectie of je wacht tot een mod het doet

- - - Post Merge - - -

Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor maar ben je 1/2e generatie allochtoon? Aangezien je het nodig vindt om te zeggen dat je Turks bent, dan neem ik aan dat je nog Turks spreekt? Ach ja, wordt altijd een beetje blij als ik weer een Nederlander zie op een internationaal forum zoals dit. Ook al ben ik zelf het uitschot van Nederland als Limburger zijnde.

Last edited:
Er zijn er een heleboel die hier rond hangen dus je zult vast iemand vinden. Helaas ben ik geen meid ;)

Oh trouwens, beter plaats je dit even in de Train Station-sectie of je wacht tot een mod het doet

- - - Post Merge - - -

Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor maar ben je 1/2e generatie allochtoon? Aangezien je het nodig vindt om te zeggen dat je Turks bent, dan neem ik aan dat je nog Turks spreekt? Ach ja, wordt altijd een beetje blij als ik weer een Nederlander zie op een internationaal forum zoals dit. Ook al ben ik zelf het uitschot van Nederland als Limburger zijnde.

2e generatie! Ik spreek ook nog Turks ja, ik vind het raar om te zeggen dat ik een Nederlander ben, want ja ik kom van een turkse familie. Ik weet niet of dit raar klinkt om te zeggen, maar het maakt echt niet uit als je een jongen bent :P
Ik heb echt helemaal geen vrienden op acnl. Zal ik je toevoegen?

Hooii, je mag mij toevoegen, al ben ik wel iets ouder dan jou (26).. ik ben best actief dus als je het leuk vind elkaar een keer te bezoeken stuur je maar een prive bericht :)

Back