PDA

View Full Version : ustreamingggg



Anna
08-30-2009, 04:16 PM
this is annas friend join us on ustream

http://www.ustream.tv/channel/luanna-and-anna---starting-out

Bacon Boy
08-30-2009, 04:17 PM
...THE HELL? ARE YOU TWO KISSING?

Anna
08-30-2009, 04:18 PM
...THE HELL? ARE YOU TWO KISSING?yeah

Bacon Boy
08-30-2009, 04:19 PM
...THE HELL? ARE YOU TWO KISSING?yeahHOLY LESBIAN LOVE BATMAN!

Princess
08-30-2009, 04:20 PM
I dare you to make out xD

Thunder
08-30-2009, 04:22 PM
...THE HELL? ARE YOU TWO KISSING?yeahwat

Bacon Boy
08-30-2009, 04:22 PM
NOU!

Bacon Boy
08-30-2009, 04:24 PM
*stopped watching due to lack of action and cause he has to sign up to chat.

The Sign Painter
08-30-2009, 04:24 PM
What the fu-

Pear
08-30-2009, 04:24 PM
Why'd you kick him in the- ? 0.e

The Sign Painter
08-30-2009, 04:27 PM
Afro Boy is funnier than both of you.

Princess
08-30-2009, 04:29 PM
Why'd you kick him in the- ? 0.ethey're doing dares

The Sign Painter
08-30-2009, 04:31 PM
Is Afro talking about Coffeh?

Gnome
08-30-2009, 04:32 PM
I dare you to kiss afro rooster ass boy's bare ass.

Anna
08-30-2009, 04:40 PM
IF I GOT A *censored.3.0*ING STALKER

technoxmaniac
08-30-2009, 04:41 PM
IF I GOT A *censored.3.0*ING STALKERThen that's your fault.

rafren
08-30-2009, 04:43 PM
lol!

Ricano
08-30-2009, 04:49 PM
whose who? xD

The Sign Painter
08-30-2009, 04:53 PM
whose who? xDAnna is in white.
Luanna in Blue.

rafren
08-30-2009, 05:18 PM
lol luanna's cool

coffeebean!
08-30-2009, 05:20 PM
Is Afro talking about Coffeh?He got pwnt though :>

NikoKing
08-30-2009, 05:21 PM
Is Afro talking about Coffeh?He got pwnt though :>Why did I miss that? D: .

technoxmaniac
08-30-2009, 05:27 PM
I'm Jo-Mamma. lol

rafren
08-30-2009, 05:46 PM
OH

Numner
08-30-2009, 06:11 PM
I dare me to bump this topic
:>

rafren
08-30-2009, 06:26 PM
lol I can&#39;t believe she really did it&#33; well you&#39;ll only know if you watched. <_<

Garrett x50 cal
08-30-2009, 06:47 PM
Uh that&#39;s just gross tell the kid to put his shirt on ugh ohmygawd I regret clicking that link.

Anna
08-31-2009, 05:32 AM
XDDDDDDDD

rafren
08-31-2009, 05:33 AM
rofl afro boi. =D

Anna
08-31-2009, 05:34 AM
I think my penguin picture of ciaran owned

FITZEH
08-31-2009, 05:36 AM
Anna is a noooob : )

rafren
08-31-2009, 05:37 AM
^lol

@ Anna- Yupp. =D

Anna
08-31-2009, 05:40 AM
Anna is a noooob : )you are the only noob XD

Fontana
08-31-2009, 05:41 AM
Did I miss anything... interesting?

rafren
08-31-2009, 05:42 AM
Did I miss anything... interesting?Yes you did.

Anna
08-31-2009, 05:42 AM
xDDDD

nearer the end was better

Fontana
08-31-2009, 05:42 AM
And what would that be?

PaJami
08-31-2009, 05:44 AM
And what would that be?*points at title* ustreamingggg :P

Ciaran
02-19-2010, 06:19 PM
Anna just put the stream back on air&#33;&#33;


Go annoy her while she tries to figure out how to work it&#33;&#33;&#33;