PDA

View Full Version : Rockman will be gone!



RiiRii
08-28-2009, 08:05 PM
Rockmam wanted me to tell you guys that he will be gone for a while! Rockman's computer isnt really working well, and he needs to get it fixed...So it may be a while before he is back online!!!!

Numner
08-28-2009, 08:06 PM
NOOO D:
And Hatsumiku ^(\^

Vooloo
08-28-2009, 08:06 PM
DDDDDDDDDDDDDDDDDDD:

AWWWWWWWW! He's my RPG BFFL!

Numner
08-28-2009, 08:06 PM
LOapples xD

Garrett x50 cal
08-28-2009, 08:06 PM
So how do you know without his computer?

Phones or you know him?

technoxmaniac
08-28-2009, 08:08 PM
Lovers!
lol J-*censored.3.0*ing-k
XD

RiiRii
08-28-2009, 08:09 PM
So how do you know without his computer?

Phones or you know him?I am talking to him on the phone! BTW If you have any messages to tell Rockman you can tell me, ill be sure to tell him!!!!

Vooloo
08-28-2009, 08:10 PM
So how do you know without his computer?

Phones or you know him?I am talking to him on the phone! BTW If you have any messages to tell Rockman you can tell me, ill be sure to tell him!!!!Tell him I'll miss him while he's gone. DDD:

Garrett x50 cal
08-28-2009, 08:13 PM
So how do you know without his computer?

Phones or you know him?I am talking to him on the phone! BTW If you have any messages to tell Rockman you can tell me, ill be sure to tell him!!!!You exchanged phone numbers... Idk I'm scared of that idea lmao


Ask him if we're still friends.

RiiRii
08-28-2009, 08:13 PM
So how do you know without his computer?

Phones or you know him?I am talking to him on the phone! BTW If you have any messages to tell Rockman you can tell me, ill be sure to tell him!!!!Tell him I'll miss him while he's gone. DDD:Rockman says he`ll miss you to!!!! :)

Gnome
08-28-2009, 08:14 PM
So how do you know without his computer?

Phones or you know him?I am talking to him on the phone! BTW If you have any messages to tell Rockman you can tell me, ill be sure to tell him!!!!You exchanged phone numbers... Idk I'm scared of that idea lmao


Ask him if we're still friends.*stops texting niko* Yeah... >_>

Numner
08-28-2009, 08:16 PM
Tell him I miss him D:

And that I packed his lunch :3

RiiRii
08-28-2009, 08:16 PM
So how do you know without his computer?

Phones or you know him?I am talking to him on the phone! BTW If you have any messages to tell Rockman you can tell me, ill be sure to tell him!!!!You exchanged phone numbers... Idk I'm scared of that idea lmao


Ask him if we're still friends.Rockman said yes Garrett your still his friend!!!!!!

Gnome
08-28-2009, 08:17 PM
Hey Rii, can you ask him if I can take his money? :3

Vooloo
08-28-2009, 08:17 PM
So how do you know without his computer?

Phones or you know him?I am talking to him on the phone! BTW If you have any messages to tell Rockman you can tell me, ill be sure to tell him!!!!Tell him I'll miss him while he's gone. DDD:Rockman says he`ll miss you to!!!! :)OMG liek duh.
I'm his BFFL too! D:

NikoKing
08-28-2009, 08:17 PM
Tell rocky I said hi, I wonder if I can call him... hm..

RiiRii
08-28-2009, 08:18 PM
Tell him I miss him D:

And that I packed his lunch :3Rockman asked, "IS THERE A PEANUTBUTTER AND JELLY SANDWITCH IN IT?"

RiiRii
08-28-2009, 08:21 PM
Hey Rii, can you ask him if I can take his money? :3Rockman said NOOOOOO!!!!

rafren
08-28-2009, 08:25 PM
Oh can you tell him that i'll miss him?

Numner
08-28-2009, 08:27 PM
So how do you know without his computer?

Phones or you know him?I am talking to him on the phone! BTW If you have any messages to tell Rockman you can tell me, ill be sure to tell him!!!!Tell him I'll miss him while he's gone. DDD:Rockman says he`ll miss you to!!!! :)OMG liek duh.
I'm his BFFL too! D:Moar than that, no?

NikoKing
08-28-2009, 08:27 PM
Be sure to tell him Smash Four has been while by Nikoking :) .

Lord Yuan
08-28-2009, 08:27 PM
Can you tell him I don't know much about him but just mention my name so he is all like "who is that weirdo".

RiiRii
08-28-2009, 08:29 PM
Oh can you tell him that i'll miss him?I will tomorrow...We just got done talking because its kinda getting late!!!! You guys can still post whatever you want me to tell him. I will just tell him everything tomorrow!!!!

rafren
08-28-2009, 08:30 PM
Yus.

Kanye Omari West
08-28-2009, 08:30 PM
No offence, but what's with all the !!!!!!!!!!

Tell him I'm gonna work on the Heart hat ;3

RiiRii
08-28-2009, 08:32 PM
Can you tell him I don't know much about him but just mention my name so he is all like "who is that weirdo".HAHA, Okay ill be sure to tell him that!!!!

Lord Yuan
08-28-2009, 08:34 PM
And then tell him I broke up with him like we had some sort of relationship he didn't know about just to mess with him.

Numner
08-28-2009, 08:34 PM
Can you tell him I don't know much about him but just mention my name so he is all like "who is that weirdo".HAHA, Okay ill be sure to tell him that!!!! Tell him NUMNER said hi :p

Nightray
08-28-2009, 08:36 PM
Tell him, "Jojo Says hi!"

RiiRii
08-28-2009, 08:38 PM
No offence, but what's with all the !!!!!!!!!!

Tell him I'm gonna work on the Heart hat ;3I just like to overuse exclamation marks like this!!!!!!!!!!!!!!! Its just my thing...I also find it funny because some people never notice it and some people do!!!! Most people find it annoying XD But when im in school I write perfectly normal without many exclamation marks unless theyre needed. I just like to see if people on forumns get annoyed by my irradicate usage of exclamation marks!!! :D

OKAY AND ILL BE SURE TO TELL HIM THAT!!!!!!!!!!!!!!!!

Kanye Omari West
08-28-2009, 08:40 PM
LOL i see.

Tell him I might try the Celebi Cuckoo Clock too :d

RiiRii
08-28-2009, 08:42 PM
And then tell him I broke up with him like we had some sort of relationship he didn't know about just to mess with him.Oh gawd that will be HILARIOUS. HE WILL BE SO CONFUSED!!!! XD

RiiRii
08-28-2009, 08:43 PM
LOL i see.

Tell him I might try the Celebi Cuckoo Clock too :dOkay I will.

Numner
08-28-2009, 08:43 PM
>_>

Tell him that I died

Lord Yuan
08-28-2009, 08:44 PM
And then tell him I broke up with him like we had some sort of relationship he didn't know about just to mess with him.Oh gawd that will be HILARIOUS. HE WILL BE SO CONFUSED!!!! XDAnother fun thing to do on the phone is end the conversation while brushing the mic up against something to make static and then yell "NOOO THE NAZIS ARE BACK" in the back ground. Then they will be worried/confused/ and scared.

adorkable x
08-28-2009, 08:47 PM
Uhhh thats cool

Kanye Omari West
08-28-2009, 08:51 PM
And then tell him I broke up with him like we had some sort of relationship he didn't know about just to mess with him.Oh gawd that will be HILARIOUS. HE WILL BE SO CONFUSED!!!! XDAnother fun thing to do on the phone is end the conversation while brushing the mic up against something to make static and then yell "NOOO THE NAZIS ARE BACK" in the back ground. Then they will be worried/confused/ and scared.Tried it, then I remembered my friend was Jewish ;~;

RiiRii
08-28-2009, 08:51 PM
And then tell him I broke up with him like we had some sort of relationship he didn't know about just to mess with him.Oh gawd that will be HILARIOUS. HE WILL BE SO CONFUSED!!!! XDAnother fun thing to do on the phone is end the conversation while brushing the mic up against something to make static and then yell "NOOO THE NAZIS ARE BACK" in the back ground. Then they will be worried/confused/ and scared.You have the same funny sense of humor all my friends have!!!! Btw another fun thing to do is scream in the phone like a dying VULTURE!!!! Than they get all creeped out and say, "WHAT THE *censored.3.0* WAS THAT!!!!????" Then you act like you heard nothing and they think theyre going CRAZY!!!! :)

Numner
08-28-2009, 08:52 PM
Tell him that I got crushed by a boulder and paralysed as I slowly died of hunger and bleeding...!!!

Kanye Omari West
08-28-2009, 08:55 PM
Tell him that I got crushed by a boulder and paralysed as I slowly died of hunger and bleeding...!!!Nothankyou.jpeg

Lord Yuan
08-28-2009, 08:55 PM
And then tell him I broke up with him like we had some sort of relationship he didn't know about just to mess with him.Oh gawd that will be HILARIOUS. HE WILL BE SO CONFUSED!!!! XDAnother fun thing to do on the phone is end the conversation while brushing the mic up against something to make static and then yell "NOOO THE NAZIS ARE BACK" in the back ground. Then they will be worried/confused/ and scared.You have the same funny sense of humor all my friends have!!!! Btw another fun thing to do is scream in the phone like a dying VULTURE!!!! Than they get all creeped out and say, "WHAT THE *censored.3.0* WAS THAT!!!!????" Then you act like you heard nothing and they think theyre going CRAZY!!!! :)I like the part where you pretend you heard nothing to make it seem like they are going insane. Wow this is great. The phone is one of the most perfect tools to cause stress and anxiety. I love it. **** text messaging when you can drive somebody insane.

RiiRii
08-28-2009, 08:57 PM
XD Confusing people is FUN!!!!!!!

Lord Yuan
08-28-2009, 08:58 PM
XD Confusing people is FUN!!!!!!!Why else do you think we exist!?!? Confusing people is the answer to the meaning of life.

! AlainLeGrand !
08-28-2009, 09:03 PM
So how do you know without his computer?

Phones or you know him?I am talking to him on the phone! BTW If you have any messages to tell Rockman you can tell me, ill be sure to tell him!!!!Tell him I'll miss him while he's gone. DDD:Rockman says he`ll miss you to!!!! :)He will Miss Them? HAHAHAHA

RiiRii
08-28-2009, 09:06 PM
So how do you know without his computer?

Phones or you know him?I am talking to him on the phone! BTW If you have any messages to tell Rockman you can tell me, ill be sure to tell him!!!!Tell him I'll miss him while he's gone. DDD:Rockman says he`ll miss you to!!!! :)He will Miss Them? HAHAHAHAFine...Rockman says, "HE MISSES YOU TO!!!"

Numner
08-28-2009, 09:08 PM
Quoting limited to 5 levels deepTell him I'll miss him while he's gone. DDD:Rockman says he`ll miss you to!!!! :)He will Miss Them? HAHAHAHAFine...Rockman says, "HE MISSES YOU TO!!!"I know why :)

! AlainLeGrand !
08-28-2009, 09:08 PM
Quoting limited to 5 levels deepTell him I'll miss him while he's gone. DDD:Rockman says he`ll miss you to!!!! :)He will Miss Them? HAHAHAHAFine...Rockman says, "HE MISSES YOU TO!!!"YEAH !!!!

! AlainLeGrand !
08-28-2009, 09:09 PM
Quoting limited to 5 levels deepRockman says he`ll miss you to!!!! :)He will Miss Them? HAHAHAHAFine...Rockman says, "HE MISSES YOU TO!!!"I know why :) Why? :smile:

Rockman!
08-29-2009, 08:09 AM
Hey guys, just checking in.

Connection is slow and laggy but I'm still living ...

Garrett x50 cal
08-29-2009, 08:10 AM
Hey guys, just checking in.

Connection is slow and laggy but I'm still living ...FIRST! wb :3

Rockman!
08-29-2009, 08:12 AM
Hey guys, just checking in.

Connection is slow and laggy but I'm still living ...FIRST! wb :3wb?

I'm going to try to stay on for as long as I can but I won't be staying ...

Garrett x50 cal
08-29-2009, 08:20 AM
Hey guys, just checking in.

Connection is slow and laggy but I'm still living ...FIRST! wb :3wb?

I'm going to try to stay on for as long as I can but I won't be staying ...Check out my Acronym guide for help.

Rockman!
08-29-2009, 08:21 AM
I know what "wb" means.

Garrett x50 cal
08-29-2009, 08:22 AM
I know what "wb" means.then why did you say "wb?"


* IS CONFUSED :( *

P.S I never found my Mario Kart DS game that your sister stole from me : (

Kanye Omari West
08-29-2009, 08:23 AM
wb for now justin :3

Megamannt125
08-29-2009, 08:23 AM
ROCKMAN
DONT YOU KNOW NOT TO DOWNLOAD ANYTHING OFF OF THOSE KINDS OF SITES!?

Rockman!
08-29-2009, 08:30 AM
ROCKMAN
DONT YOU KNOW NOT TO DOWNLOAD ANYTHING OFF OF THOSE KINDS OF SITES!?I DON'T DO THAT KIND OF STUFF, OTHER PEOPLE GO ON THIS COMPUTER.
MEGAMANNT125

Garrett x50 cal
08-29-2009, 08:31 AM
ROCKMAN
DONT YOU KNOW NOT TO DOWNLOAD ANYTHING OFF OF THOSE KINDS OF SITES!?I DON'T DO THAT KIND OF STUFF, OTHER PEOPLE GO ON THIS COMPUTER.
MEGAMANNT125DO NOT DENY THE TRUTH!!!!!!!!!! YOU CAN'T HIDE WHATS IN YOUR HARD-DRIVE

Megamannt125
08-29-2009, 08:32 AM
ROCKMAN
DONT YOU KNOW NOT TO DOWNLOAD ANYTHING OFF OF THOSE KINDS OF SITES!?I DON'T DO THAT KIND OF STUFF, OTHER PEOPLE GO ON THIS COMPUTER.
MEGAMANNT125THEN TELL YOUR FAMILY NOT TO DOWNLOAD THINGS OFF OF THOSE KINDS OF SITES

Kanye Omari West
08-29-2009, 08:33 AM
ROCKMAN
DONT YOU KNOW NOT TO DOWNLOAD ANYTHING OFF OF THOSE KINDS OF SITES!?I DON'T DO THAT KIND OF STUFF, OTHER PEOPLE GO ON THIS COMPUTER.
MEGAMANNT125DO NOT DENY THE TRUTH!!!!!!!!!! YOU CAN'T HIDE WHATS IN YOUR HARD-DRIVENOR YOUR MIND

Rockman!
08-29-2009, 08:33 AM
LOL.

Blame my dad then mega.

Liv
08-29-2009, 08:37 AM
LOL.

Blame my dad then mega.You're back....?

Rockman!
08-29-2009, 09:06 AM
LOL.

Blame my dad then mega.You're back....?Not officially.

Gnome
08-29-2009, 09:07 AM
I want my your money foo'!

TomC
08-29-2009, 09:08 AM
You exchanged numbers? Whoa, life please

Vooloo
08-29-2009, 09:12 AM
Agh, I'm late again. Right when Rockman leaves. D:

Rockman!
08-29-2009, 09:15 AM
Agh, I'm late again. Right when Rockman leaves. D:I'm ... still on.
But I'm getting off right now because I'm bored.

:P

Vooloo
08-29-2009, 09:15 AM
Agh, I'm late again. Right when Rockman leaves. D:I'm ... still on.
But I'm getting off right now because I'm bored.

:PAh! xD

Kanye Omari West
08-29-2009, 09:16 AM
Don't take this strange but...

Is RiiRii a guy?

:C

Gnome
08-29-2009, 09:17 AM
Your logic, is illogical.

Rockman!
08-29-2009, 09:18 AM
Don't take this strange but...

Is RiiRii a guy?

:C...

Does "RiiRii" sound like a guys name to you?

No.

She's a girl.
Seriously.

Vooloo
08-29-2009, 09:19 AM
Quoting limited to 5 levels deepTell him I'll miss him while he's gone. DDD:Rockman says he`ll miss you to!!!! :)OMG liek duh.
I'm his BFFL too! D:Moar than that, no?*reads some pages before and finds this*

No, just no, Numner.

Kanye Omari West
08-29-2009, 09:19 AM
Well, the use of caps makes me think she's a he.

Garrett x50 cal
08-29-2009, 09:21 AM
RIRI told me...he was a guy on steam...I called her a girl and HE said no I'm a guy so I was alllike WAHHHH

Vooloo
08-29-2009, 09:26 AM
RIRI told me...he was a guy on steam...I called her a girl and HE said no I'm a guy so I was alllike WAHHHH.....

I can see why you're confused. xD

Rockman!
08-29-2009, 01:52 PM
RiiRii is a girl, otai!?

Numner
08-29-2009, 02:59 PM
RiiRii is a girl, otai!?ROCKET MAN O=

Away236
08-29-2009, 03:22 PM
MESSAGE LEAVER. DAMN

Vooloo
08-29-2009, 03:54 PM
RiiRii is a girl, otai!?ROCKET MAN O=XD

Numner
08-29-2009, 04:07 PM
RiiRii is a girl, otai!?ROCKET MAN O=XDBah humbug

Vooloo
08-29-2009, 04:10 PM
RiiRii is a girl, otai!?ROCKET MAN O=XDBah humbug ?

Numner
08-29-2009, 04:11 PM
RiiRii is a girl, otai!?ROCKET MAN O=XDBah humbug ?

Oh course you would laugh

Bacon Boy
08-29-2009, 04:11 PM
This needed an entire thread?

Vooloo
08-29-2009, 04:13 PM
Quoting limited to 5 levels deepXDBah humbug ?

Oh course you would laughNot in real life.

Numner
08-29-2009, 04:16 PM
Quoting limited to 5 levels deepBah humbug ?

Oh course you would laughNot in real life. Not even if you were tickled o=

Vooloo
08-29-2009, 04:19 PM
Quoting limited to 5 levels deep?

Oh course you would laughNot in real life. Not even if you were tickled o=o_o

Bacon Boy
08-29-2009, 04:19 PM
How perverted the minds of the young have become...

Numner
08-29-2009, 04:20 PM
How perverted the minds of the young have become...Like who? o.x

Bacon Boy
08-29-2009, 04:24 PM
How perverted the minds of the young have become...Like who? o.xExamples are some people starting with Num & Ner. As well as Hatsu & Miku.

Numner
08-29-2009, 04:26 PM
How perverted the minds of the young have become...Like who? o.xExamples are some people starting with Num & Ner. As well as Hatsu & Miku.Nerman?
Nummangilist?

Hatmikallisc?
Mikulagicalblockstic?

Rockman!
08-29-2009, 04:28 PM
This needed an entire thread?Yes it did, Simon.

Anna
08-29-2009, 04:29 PM
Lovers!
lol J-*censored.3.0*ing-k
XDXDDDD

your avatarrr :L

Bacon Boy
08-29-2009, 04:30 PM
This needed an entire thread?Yes it did, Simon.Simon who?

Numner
08-29-2009, 04:31 PM
This needed an entire thread?Yes it did, Simon.Simon who?Cowell :>

Rockman!
08-29-2009, 04:34 PM
This needed an entire thread?Yes it did, Simon.Simon who?Simon from Gurren Lagann.

Bacon Boy
08-29-2009, 04:35 PM
This needed an entire thread?Yes it did, Simon.Simon who?Simon from Gurren Laggan.That's Kamina in my siggy... Not Simon. If you're gonna make a reference, at least get the characters right. And even if you meant it as Simon, then still, you can't just say it out of the blue. >.>

Rockman!
08-29-2009, 04:37 PM
This needed an entire thread?Yes it did, Simon.Simon who?Simon from Gurren Laggan.That's Kamina in my siggy... Not Simon. If you're gonna make a reference, at least get the characters right. And even if you meant it as Simon, then still, you can't just say it out of the blue. >.>I know it's Kamina, and I know who Yoko is too.

I just think your more like Simon.

rafren
08-29-2009, 05:52 PM
Oh you watch Gurren Laggan too?

Bacon Boy
08-29-2009, 05:53 PM
Oh you watch Gurren Laggan too?HELL YA! (Gettin the entire series for my birthday)

adorkable x
08-29-2009, 05:57 PM
This needed an entire thread?Yes it did, Simon.Simon who?Cowell :><div class='spoiler_toggle'>Spoiler: click to toggle</div><div class="spoiler" style="display:none;">http://thecount.com/wp-content/uploads/wk15p1_00030_simoncowell_009.jpg</div>
O_O

Princess
08-29-2009, 06:10 PM
So how do you know without his computer?

Phones or you know him?I am talking to him on the phone&#33; BTW If you have any messages to tell Rockman you can tell me, ill be sure to tell him&#33;&#33;&#33;&#33;Tell him Ni-Pa
and I better still get my daily pic cuz he stopped.